نامه مصور غضنفر به همسرش
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید تا آخرش رو ببینید بهتون قول می دم ضرر نمی کنید
لينک به ما
GILAS WEBLOG<===>گيلاس وبلاگ

لينک ما
این صفحه را به اشتراک بگذارید
آخرين مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 315
بازدید کل : 177593
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

گیلاس وبلاگ
هرچی بخوای




 روزی غضنفر برای کار و امرار معاش قصد سفر به آلمان میکنه و همسرش و نوزده بچه قد و نیم قد رو رها کنه 

خلاصه همسرغضنفر گفت :حال ما چه طور از احوال تو با خبر بشیم؟؟؟؟ 
غضنفر گفت: من برای تو نامه مینویسم.... 
همسرش گفت: ولی نه تو نوشتن بلدی و نه من خوندن !!!!!!!!!!!!!!!!! 
غضنفر گفت من برای تو نقاشی میکنم ... تو که بلدی نقاشی های منو بخونی مگه نه ؟؟؟؟؟؟ 
خلاصه غضنفر به سفر رفت و بعد از دو ماه این نامه به دست زنش رسید ..
این شما و این هم نامه ببینید چیزی میفهمید!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ 
+
+
+
+

حال ترجمه از زبان همسرش 

خط اول :حالت چه طوره زن ؟ 
خط دوم :بچه ها چه طورن ؟ 
خط سوم : مادرت چه طوره ؟ 
خط چهارم :شنیدم سر و گوش ت می جنبه!!! 
خط پنجم : فقط برگردم خونه.... 
خط ششم : می کشمت 
خط هفتم :غضنفر از آلمان... 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, :: 7:47 :: نويسنده : علی مدیحی